اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار محمدیه:

ساخت 30 هزار مسکن مهر نشانه توانمندی نظام است

خبرگزاری فارس: بخشدار محمدیه گفت: ساخت 30 هزار واحد مسکن مهر طی سه سال اخیر نشان از توانمندی مدیران نظام بوده و این شایستگی نیاز به انعکاس در رسانه‌ها دارد.

ساخت 30 هزار مسکن مهر نشانه توانمندی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، طاهر مشایخ بخشدار محمدیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز که امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به زوایای مختلف شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: انعکاس توانمندی‌های نظام بهترین و شایسته‌ترین عمل و فعالیت محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: ساخت 30 هزار واحد مسکن مهر طی سه سال اخیر نشان از توانمندی و شایستگی مدیران نظام است.

بخشدار محمدیه با بیان اینکه دشمنان همواره قصد دارند نظام را ناتوان جلوه دهند و حس امیدواری را از مردم سلب کنند، ابراز کرد: انعکاس عملکرد مثبت مسئولان و مدیران نظام نقش مؤثری در مقابله با توطئه‌های دشمن دارد.

مشایخ اذعان کرد: خدمات‌دهی به روستاها نظیر گازکشی مناطق دور افتاده از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و باید با تهیه فیلم و گزارشاتی از این موضوع، در راستای تقویت عدالت و روند مدیریت سازمانی استان و کشور اطلاع‌رسانی کرد.

وی با انتقاد از برگزاری جلسات و مراسم سوری و بی‌محتوا خاطرنشان کرد: هدف مسئولان از برپایی جلسات و مراسم‌های گوناگون باید از سخنرانی‌های یک طرفه خارج شده و با بررسی نوع بیان و مقصود سخنران، به اهداف والاتر آن که رسیدگی به مشکلات و خدمت‌رسانی است پرداخته شود.

بخشدار محمدیه در خصوص عملکرد صدا و سیمای استان قزوین ابراز کرد: صدا و سیما در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان نیاز به تقویت نیاز دارد که بخشی از این معضل را می‌توان با تجهیز دفاتر خبری شهرستان برطرف کرد.

طاهر مشایخ در پایان در خصوص استقرار دفاتر خبری صدا و سیما در شهرهای استان اظهار کرد: احداث دفتر خبری و تجهیز آن از لوازم مربوط به خبرنگاری مستلزم همکاری و مساعدت همه مسئولان شهرستان از جمله فرماندار است.

انتهای پیام/77007/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول