اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

پیمانکاران بدون صلاحیت در اجرای مسکن مهر برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: در پروژه‌های مسکن مهر، نباید حقوق افراد پایمال شود و پیمانکارانی که نمی‌توانند سیاست‌های دولت را اجرایی کنند، صلاحیت ادامه کار را ندارند و برکنار می‌شوند.

پیمانکاران بدون صلاحیت در اجرای مسکن مهر برکنار می‌شوند

علی‌حسین رعتیی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت:  416 واحد مسکن مهر و 4 هزار و 800 واحد مسکن خودمالکی در جهرم ساخته شده و یا در حال ساخت است که تعدادی از این پروژه‌ها در تأمین نقدینگی و برخی در برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی با مشکل مواجه شده‌اند که باید با همراهی و همفکری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این مسائل رسیدگی و مشکلات آن مرتفع شود.

وی با بیان اینکه باید پیمانکارانی که توانایی انجام کار ندارند خلع ید شده تا متقاضیان هر چه سریع‌تر به مسکن خود برسند، افزود: هدف دولت در پروژه‌های مسکن مهر واگذاری واحدهای مسکونی با حداقل هزینه و ارزان به متقاضیان بود و طولانی شدن زمان بهره‌برداری، موجب افزایش هزینه شده که این هزینه‌های مضاعف نیز بر دوش متقاضیان گذاشته می‌شود.

فرماندار جهرم گفت: در پروژه‌های مسکن مهر، نباید حقوق افراد پایمال شود و پیمانکارانی که نمی‌توانند سیاست‌های دولت را اجرایی کنند، صلاحیت ادامه کار را ندارند.

رعیتی‌فرد خاطرنشان کرد: 50 درصد پروژه‌های مسکن مهر جهرم تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش فارس، عمده مشکلات متقاضیان مسکن مهر در جهرم بالا رفتن ناگهانی قیمت آن و طولانی شدن زمان بهره‌برداری طبق اعلام زمان‌بندی شده توسط شرکت‌ها است به طوری که توان پرداخت اقساط برای افراد وجود ندارد.

همچنین پیمانکاران این مجموعه‌ها تورم و قیمت بالای مصالح ساختمانی را از دلایل بالا رفتن قیمت تمام شده واحدهای مسکونی می‌دانند و برای رهایی از مشکلات موجود چاره‌ای جز افزایش قیمت را ندارند.

لازم است که مسئولان امر با توجه به مشکلات پیش روی متقاضیان مسکن مهر و پیمانکاران آن در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و راه را برای خانه‌دار شدن تمام مردم به ویژه جوانان هموار کنند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول