اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان تهران:

واحدهای مسکن مهر مهک و مهرآباد دماوند امسال برق‏دار می‏شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از برق‏رسانی به همه واحدهای مسکونی مسکن مهر شهرستان دماوند در منطقه مهرآباد و مهک تا پایان امسال خبر داد.

واحدهای مسکن مهر مهک و مهرآباد دماوند امسال برق‏دار می‏شوند

سیدعلی بربند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران که در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر مهرآباد و مهک انجام شد، اظهار داشت: با تلاشی که از سوی فرماندار پرتلاش دماوند و دیگر دست‏اندرکاران مسکن مهر در شهرستان دماوند انجام شده است، شاهد آن هستیم که زیرساخت‏های لازم برای انجام عملیات برق‏رسانی به این واحدها آماده شده و در اختیار شرکت برق قرار گرفته است.

وی ضمن اظهار رضایت از پیشرفت پروژه مسکن مهر در منطقه مهک دماوند تصریح کرد: بازدید امروز نسبت به بازدیدهای دوره‏ای که در گذشته انجام می‏شد، بسیار متفاوت بود؛ چراکه تقریباً در منطقه افتتاح پروژه کارهای انتهایی واحدهای مسکونی در حال انجام است و پیشرفت خوبی را در پروژه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران ضمن اعلام برق‏رسانی به یک‌هزار واحد مسکونی در منطقه افتتاح پروژه مسکن مهر مهک تا پایان دی‌ماه افزود: با توجه به آماده‏سازی مسیرها، همکاران شرکت برق در منطقه دماوند توانسته‏اند تیرهای برق‏رسانی را نصب کنند.

این مسئول ادامه داد: در آینده‏ای نزدیک با نصب کنتورهای واحدهای مسکونی، این انرژی پاک در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بربند با اشاره به برق‏رسانی به واحدهای مسکن مهر مهرآباد تا پایان دی‌ماه اظهار داشت: در مهرآباد از یک‌هزار و 300 واحد مسکونی که در حوزه افتتاح قرار دارد، 80 درصد کار به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران یادآور شد: 20 درصد باقیمانده نیز که نصب تعدادی از کنتورهای برق واحدهای مسکونی است، به زودی به پایان خواهد رسید.

بربند اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان سال‏جاری در هر دو پروژه مهک و مهرآباد کار برق‏رسانی به اتمام برسد و این امکان ضروری زندگی در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/2568‌/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول