اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اختصاص 750 میلیون تومان بودجه برای مناسب‌سازی اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: امسال بودجه مستقیم شهرداری برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در اصفهان 750 میلیون تومان بوده است.

اختصاص 750 میلیون تومان بودجه برای مناسب‌سازی اصفهان

علیرضا ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه با بودجه‌های محدود امکان مناسب‌سازی تمام فضا‌ها و اماکن عمومی موجود در سطح شهر‌ها امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: مناسب‌سازی تمام فضا‌های عمومی نیز در اختیار شهرداری قرار ندارد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری نمی‌تواند نسبت به مناسب‌سازی ادارات دولتی اقدام کند، ادامه داد: در گذشته مناسب‌سازی به عنوان دغدغه مسئولان شهرداری نبوده، اما امروز اجرای طرح‌های مناسب‌سازی جزو اولویت‌های کاری شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مباحث مناسب‌سازی در تمام طرح‌های شهری جدید طراحی شده در اصفهان لحاظ می‌شود، تصریح کرد: تمام پیاده‌رو‌های جدید‌الاحداث و ترمیم‌شده در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان نیز منطبق با استاندارد‌های مناسب‌سازی هستند.

وی اضافه کرد: اگر چه اقدامات بسیاری در راستای مناسب‌سازی اماکن عمومی و فضا‌های شهری در اصفهان صورت گرفته است، اما اصفهان هنوز برای رسیدن به ایده‌آل شهری و شهری بدون مانع فاصله بسیاری دارد.

ابراهیمیان مباحث فرهنگی را به عنوان عمده‌ترین مشکل در راستای مناسب‌سازی شهر‌ها دانست و تأکید کرد: در صورتی که تمام مهندسان، مدیران و مردم با شرایط و محدودیت‌های معلولان آشنا باشند شرایط حضور و تردد معلولان در سطح جامعه فراهم می‌شود.

وی به بودجه اختصاص داده شده برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در اصفهان اشاره کرد و افزود: امسال بودجه مستقیم شهرداری برای مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در اصفهان 750 میلیون تومان بوده است.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر و اماکن عمومی حامی و پشتیبان معلولان است و اصفهان از شهر‌های پیشرو در راستای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول