اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نابغه‌های کشتی دنیا

پنجمین مجمع پیشکسوتان کشتی آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل گفت: پنجمین گردهمایی مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان با حضور امامعلی حبیبی و عسگری محمدیان برگزار می‌شود.

پنجمین مجمع پیشکسوتان کشتی آمل برگزار می‌شود

پرویز فرزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به برگزاری پنجمین گردهمایی مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان عنوان کرد: این مجمع شامگاه پنج‌شنبه در سالن کشتی عرب‌زاده برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در مجمع پیش‌رو از امامعلی حبیبی و عسگری محمدیان از نوابغ کشتی مازندران که آوازه آن‌ها به کشتی دنیا می‌رسد دعوت شده و آن‌ها نیز نظر مساعد خود را برای حضور در این نشست اعلام کردند، ‌افزود: بیش از 100 پیشکسوت و قهرمان کشتی برای پنجمین نشست‌ دعوت شده‌اند.

فرزان با اعلام این‌که مجمع پیشکسوتان کشتی آمل از خرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد:‌ این مجمع تشکیلاتی مردمی، ورزشی، کاملاً مستقل و خودجوش است که وابستگی به هیچ گروه و حزب سیاسی خاصی ندارد بلکه با هدف ایجاد صله ارحام ورزشی و یک صدا و یک دل بودن در امر ورزش تشکیل شده است.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در بیان دیگر اهداف این گردهمایی یادآور شد: تشکیل صندوق همیاری برای کارگشایی پیرغلامان و پیشکسوتان، ایجاد صمیمیت خاص، ارتقای رشته ورزشی کشتی در بین مردم و نسل جوان از دیگر اهداف ما است.

فرزان با بیان این‌که چهر نشست گذشته این مجمع نتایج خوبی را برای ورزش کشتی آمل به همراه داشت، ادامه داد: سعید شیرزاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان و همچنین قاسم رضایی مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در المپیک 2012 لندن و عضو تیم ملی ایران اسلامی در صورت تعطیلات پایان هفته اردوی تیم ملی در این مجمع حاضر خواهند شد.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول