اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور احکام جداگانه

معاونان دانشجویی و پژوهشی دانشگاه آزاد ورامین منصوب شدند

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ‌واحد ورامین ‌ـ پیشوا طی احکامی جداگانه از سوی رئیس این واحد دانشگاهی منصوب شدند.

معاونان دانشجویی و پژوهشی دانشگاه آزاد ورامین منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا طی احکامی جداگانه پیمان عزیزی را ‌به سمت معاون دانشجویی و عباس پازکی به عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا منصوب کرد.

نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا با حضور اعضای هیئت در حوزه ریاست دانشگاه تشکیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا در این نشست در ارتباط با  هیئت امنایی و استانی شدن دانشگاه‌ها و وظایف واحدها در این خصوص طی بخشنامه ارسالی به واحدها سخن گفت.

حسینعلی شیبانی در ادامه به برگزاری همایش ولایت‌مداری و بصیرت به مناسبت 9 دی که به‌صورت مشارکتی با دادگستری شهرستان ورامین و با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در دانشگاه آزاد ورامین برگزار شد سخن به میان آورد و از حوزه‌های برگزار کننده تشکر کرد.

شیبانی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با جذب دانشجویان بدون کنکور با استفاده از تبلیغات پیامک، چاپ بنر و چاپ بروشور و اطلاع‌رسانی ‌روی سایت در روزهای قبل صحبت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا همچنین از برگزار کنندگان اختتامیه هفته پژوهش وبرپایی غرفه دستاوردهای واحد در نمایشگاه بین‌المللی که به‌عنوان غرفه برتر شناخته شده است نیز تشکر کرد و در ادامه از نحوه بهره‌برداری از استخر و سونا در واحد و تعمیر و نگهداری آن بیاناتی را اظهار داشت و سپس هریک از معاونان و مدیران در خصوص حوزه مربوط به خود سخن گفتند.

در پایان این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا طی احکامی جداگانه، پیمان عزیزی را به سمت معاون دانشجویی و عباس پازکی را به عنوان معاون پژوهشی واحد معرفی و از خدمات شایسته سیامک یوسفی در زمان سرپرستی حوزه دانشجویی و مریم عیدی در زمان معاونت حوزه پژوهشی تقدیر و تشکر کرد.

عباس پازکی  و پیمان عزیزی از اعضای هیئت علمی واحد ورامین ‌ـ پیشوا هستند و طی سخنانی برنامه‌های آتی خود را جهت تحولی نوین در حوزه دانشجویی و پژوهش بیان کردند.

انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول