اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی پیوسته

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: ثبت‌نام مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون از امروز (یکشنبه) در این دانشگاه آغاز شد.

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، ملک سلیمانی اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود برای نیمسال دوم سال جاری (بهمن) از امروز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این نوع پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار انجام می‌شود و نحوه ارزشیابی و پذیرش بر اساس معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به اینکه دارا بودن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت‌نام الزامی است، بیان داشت: ثبت‌نام داوطلبانی که تا 30 بهمن ماه سال جاری بتوانند موفق به دریافت گواهی پیش دانشگاهی شوند، بلامانع است.

سلیمانی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب چهار رشته‌ شهر از یک مجموعه اقدام کنند و انتخاب‌های مجدد آنها از مجموعه‌های امتحانی نیز محدودیتی ندارد، گفت: داوطلبان باید پس از انتخاب رشته و تایید آن در سایت، کد رهگیری دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را نزد خود نگاه دارند.

به گفته وی پذیرش دانشجو در این دوره تنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-92 معتبر بوده و پذیرفته شدگان امکان ثبت نام با تاخیر در نیمسال‌های بعدی را نخواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: حذف آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اراک شامل رشته‌های آزمایشگاهی و همچنین مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی، عمران، معماری، مکانیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی و حقوق نمی‌شود.

انتهای پیام/87001/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول