اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور الوند:

دانشگاه‌ بستر توسعه کمی و کیفی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور الوند گفت: رشد کمی دانشگاه‌ها و به تبع آن، افزایش تعداد دانشجویان می‌تواند زمینه رشد و توسعه کمی و کیفی هر منطقه‌ای را فراهم آورد.

دانشگاه‌ بستر توسعه کمی و کیفی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، علی بخشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری البرز با حضور اعضای شورا و نیز ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین به عنوان میهمان ویژه این جلسه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) اظهار داشت: فرآیند همبستگی اجتماعی، تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با فرهنگ غرب از اهداف و رویکرد صدا و سیما بوده که تاکنون استان قزوین در این زمینه به نسبت موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: صدا و سیمای استان در حال توسعه بوده و امید است این روند به همراه تغییرات فرهنگی چشمگیر ادامه یابد و سبب توسعه استان و شهرستان‌ها شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهر الوند با اشاره به حضور مدیرکل صدا و سیمای استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنوان کرد: حضور مدیران عالی رتبه در میان مسئولان تحت نظارت خویش، از فرهنگ‌های مطلوبی است که بایستی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان صورت گیرد.

بخشی گفت: همانطور که یکی از رسالت‌های صدا و سیما انعکاس فرهنگ‌های نقاط مختلف کشور و استان است، از مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین نیز خواستاریم در زمینه انعکاس فرهنگ‌های مختلف موجود در شهرستان‌هایی نظیر البرز اقدامات ویژه‌ای نمایند.

این مسئول افزود: آداب و رسوم خاصی در گوشه و کنار استان و شهرستان البرز جاری است که نیازمند توجه بیشتر و انعکاس آن‌ها در رسانه‌ها است.

رئیس دانشگاه پیام نور شهر الوند با اشاره به رشد کمی دانشگاه‌های شهرستان البرز ادامه داد: افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌های شهرستان‌های البرز می‌تواند زمینه توسعه کمی و کیفی شهرستان را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه فرهنگ و مسائل مرتبط با آن در محیط‌های دانشگاهی امری ضروری به نظر می‌رسد.

بخشی در پایان تأکید کرد: بایستی در رسیدگی به شهرستان‌ها و توجه به اخبار و رخدادهای منطق استان عدالت برقرار کرد و صدا و سیمای استان نیز با توجه به این مهم، توجه خود به شهرستان‌ها را بیش از پیش نماید.

انتهای پیام/77007/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول