اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی خبر داد

اجرای طرح مراقبت از معلولان در رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی رودبار از اجرای طرح مراقبت از معلولان در منزل در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح مراقبت از معلولان در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، آریا طوفانی عصر امروز در جمع مدیران اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: اجرای طرح‌های مراقبتی سهم مهمی برای محرومیت‌زدایی‌ رودبار دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح 22 نفر نیروی توانمند و آموزش دیده از 80 معلول مراقبت می‌کنند، اذعان کرد: اجرای درست این طرح در خدمات‌دهی به معلولان و برطرف کردن موانع و مشکلات این قشر موثر است.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح مراقبت از معلولان در منزل، گفت: این طرح با همت موسسه ضایعه نخاعی و مساعدت و همکاری اداره بهزیستی به اجرا در آمده است.

وی معلولان را جزو قشر ضعیف جامعه خواند و افزود: باید توجه خاصی نسبت به این قشر شود بنابراین نگرش ما باید نسبت به معلولان خاص باشد و نسبت به آنها بی‌تفاوت نباشیم. 

طوفانی اجرای طرح مراقبتی در رودبار را فرصتی برای خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان رودبار دانست و خاطرنشان کرد: باید نسبت به این قشر مسئولیت‌پذیر باشیم و برای برطرف کردن مشکلات و نیازهای آنها تلاش کنیم.

به گفته وی، اجرای طرح مذکور در شهرستانی که از نظر بعد مسافت با مرکز استان فاصله دارد خدمت ارزنده به مددجویان اداره بهزیستی است.

ا‌نتهای پیام/84001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول