اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

19‌ دی اصل باورمندی ملت به پیروزی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان قزوین گفت: 19‌ دی اصل باورمندی ملت به پیروزی بود.

19‌ دی اصل باورمندی ملت به پیروزی بود

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون قیام 19‌ دی‌ ماه با بیان اینکه روند پیروزی انقلاب اسلامی از قیام خونین سال 42 آغاز شده است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌ امام‌ راحل از سال 42 کلید خورد و تمام اقشاری که به شکلی ظلم را تحمل نمی‌کردند در قالب‌ و عرصه‌های مختلف به حرکت در آمده و نهضت اسلامی شکل گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در 19‌ دی‌ماه عزیزانی ورود به عرصه کرده که با مدیریت شایسته و تأسی از حساسیت امام‌ راحل در آن دوران مسبب حادثه‌ای بزرگ به نام قیام 19‌ دی‌ ماه شد و اوج تجلی ‌ارتباط‌ ملت با مرجعیت دینی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه تمام طراحی‌های رژیم شاهنشاهی متأثر از طراحی‌هایی بود که آمریکا و هم‌پیمانانش برای کشور ایران تهیه کرده‌ بودند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در دوران پهلوی می‌خواستند به نفع خویش از منافع شاه بهره‌برداری کرده و از تولید و گسترش دین مبین اسلامی جلوگیری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: از چنین دست‌ اتفاقات شبیه به قیام 19‌ دی در تاریخ پیش از انقلاب اسلامی بسیار بوده است که تمام این قیام‌ها در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و افتخاری را برای امت شهید‌پرور رقم زد.

نصیری بیان داشت: عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی امروز به برکت تقدیم‌ هزاران هزار شهیدی است که در قیام‌های همچون 19‌ دی به خون آغشته شد و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی ابراز داشت: اگر امروز استقلال و آزادی در کشور وجود دارد تنها به برکت شهدا و متأثر از اصل انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: تکلیف آحاد جامعه در حال حاضر عمل به وصایای شهدا و حرکت در مسیر آنان است.

انتهای پیام/77005/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول