اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

قیام 19 دی منشأ سایر قیام‌ها شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: قیام مردم قم در روز 19 دی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت و منشأ سایر قیام‌ها شد.

قیام 19 دی منشأ سایر قیام‌ها شد

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره محوریت توحید و مردم را در جامعه در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق حقوق انسان‌ها و سعادت بشری در سایه محوریت توحید در برنامه‌ریزی‌ها است، خاطرنشان کرد: خداوند با خلق انسان نیازهای طبیعی وی را در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ملت مسلمان ایران همواره به دنبال پیاده‌سازی نظام توحیدی در جامعه بوده‌اند، اضافه کرد: به منظور تحقق این امر مقدس، رهبری، علما و مراجع سیره انبیا و اهل بیت(ع) و راهبردهای قرآنی را مورد توجه قرار داده‌اند.

*مردم برای انقلاب هزینه زیادی داده‌اند

وی انقلاب اسلامی را تحقق اهداف دینی مردم با رهبری علما برشمرد و یادآور شد: مردم ایران برای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده و هزینه‌های بسیار سنگینی نیز پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه قیام‌های مردم استان‌های مختلف در زمان‌های گوناگون بیانگر حمایت آنها از انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: این قیام‌ها با هدف استمرار در حق‌طلبی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه قیام‌های مختلفی در طول تاریخ کشور صورت گرفته است، ادامه داد: 19 دی به عنوان سالروز قیام مردم قم علیه نظام طاغوتی و کشتارهای بی‌رحمانه، ظلم و بی‌عدالتی اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه قیام 19 دی به دنبال محوریت توحید و نظام اسلامی بوده است، افزود: این قیام در به حرکت درآوردن و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشته است.

 

*قیام 19 دی ریشه قیام‌های سایر استان‌ها شد

وی با اشاره به اینکه قیام مردم قم در روز 19 دی منشأ بسیاری از قیام‌های دیگر در استان‌های مختلف کشور شد، ادامه داد: این قیام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پیروزی آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه پس از قیام مردم قم حرکت‌ها و قیام‌های مردم علیه نظام طاغوتی در کشور گسترش یافته است، تصریح کرد: 19 دی جایگاه بسیار والایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی از قیام 19 دی به عنوان ریشه انقلاب یاد کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: حرکت رسمی انقلاب اسلامی و سرعت در آن از قیام 19 دی ماه آغاز شد.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول