اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت منطقه غرب مازندران خبر داد

افتتاح 4 باب جایگاه بنزین و CNG در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت نفت منطقه غرب مازندران گفت: تا پایان سال جاری در صورت تحقق همه شرایط 4 باب جایگاه عرضه بنزین و CNG به مجموع نقاط عرضه منطقه اضافه می‌شود که این نقاط در شهرهای رامسر تنکابن و سلمان شهر و محمودآباد است.

افتتاح 4 باب جایگاه بنزین و CNG در غرب مازندران

سید محمود طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در 9 ماهه گذشته به نسبت 9 ماهه سال 90، 39 درصد در بنزین سوپر 8 درصد، بنزین معمولی، 0 درصد، نفت سفید، 2 درصد در نفت‌گاز یا گازوئیل و در نفتکوره 5 درصد رشد توزیع داشته‌ایم، در مجموع 6 درصد رشد در تمامی فرآورده‌ها گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: در سه ماهه منتهی به 91 در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل 36 درصد در بنزین سوپر 9 درصد، بنزین معمولی 9 درصد، سفید 4 درصد، نفتگاز و 15 درصد در نفتکوره نرخ رشد گزارش شده است و در مجموع 2 درصد نرخ رشد در تمامی فرآورده‌ها حاصل شده است.

طاهری تاکید کرد: در CNG هم معادل 30 درصد مجموع مصرف بنزین سوپر و بنزین معمولی عرضه در 9 ماهه داشته‌ایم که معادل 95 میلیون لیتر بنزین است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4/24 درصد نرخ رشد را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: منطقه نفتی غرب مازندران با فعالیت 42 باب جایگاه عرضه بنزین و 32 باب نقطه عرضه CNG خدمات فوق را ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه غرب مازندران بیان داشت: 11 باب از جایگاه‌های منطقه نامزد دریافت درجه ممتازی هستند که پس از حصول شرایط به آنها اهدا می‌شود و در صورت تداوم خدمات از کارمزد ممتازی در 6 ماهه دوم بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: تا پایان سال جاری در صورت تحقق همه شرایط 4 باب جایگاه عرضه بنزین و CNG به مجموع نقاط عرضه منطقه اضافه می‌شود که این نقاط در شهرهای رامسر تنکابن و سلمان شهر و محمودآباد است.

طاهری اضافه کرد: با اضافه شدن این نقاط توان عرضه CNG در غرب استان مازندران معادل 4/22 درصد افزایش خواهد داشت و قدرت عرضه مناسبی برای ارائه خدمات است و مدت زمان انتظار برای سوخت‌گیری CNG در جایگاه‌های غرب مازندران بسیار کوتاه و ناچیز است.

وی افزود: این منطقه با همکاری نهادهای مسئول سهمیه‌های حمایتی را در بخش مختلف مانند شیلات، صنایع،  فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی عرضه می‌کند که در مقایسه با 9 ماهه سال گذشته در مجموع 7 درصد سهمیه حمایتی بیشتری را در برنامه کاری داشته است که موفق به عرضه به موقع آن شد.

طاهری در پایان گفت: در سه ماهه مهر و آبان و آذر سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه نرخ رشد سهمیه‌های جذب شده 2 درصد بوده است که این نرخ در بخش‌های مختلف متفاوت است، بیشترین نرخ رشد در صنایع و کم‌ترین آن در بخش کشاورزی است که امیدواریم در سه ماهه چهارم این بخش نیز از رشد مطلوب‌تری بهره‌مند شود.

انتهای پیام/86017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول