اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باند زورگیران خشن متلاشی شد

اعتراف به 12 فقره زورگیری با قمه در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند خشن که با قمه و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: اعضای این باند به 12 فقره زورگیری در زنجان اعتراف کردند.

اعتراف به 12 فقره زورگیری با قمه در زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به دستگیری اعضای این باند، به تشریح جزئیات پرونده پرداخت.

وی گفت: سه زورگیر خشن با تشکیل باندی و با استفاده از قمه و سلاح سرد در زمان‌های خلوت در جلوی طعمه‌های خود که اغلب جوانان کمتر از 25 سال را تشکیل می‌دادند، قرار گرفته و با تهدید، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و وسایل قیمتی آنان را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: گزارش چند سرقت بدین شیوه به ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واصل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت یکی از تیم‌های گشت انتظامی هنگام گشت‌زنی در محدوده وقوع جرم متهمان را هنگام ارتکاب جرم مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

صالحی افزود: این متهمان با دو دستگاه موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران متواری شده و تعقیب و گریز ادامه می‌یابد تا اینکه دقایقی بعد متهمان موتورسیکلت را رها و با زیرکی و با بهره از تاریکی شب متواری می‌شوند.

 

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد، عضو اصلی این باند سابقه‌دار بوده و پیش از این به اتهام شرارت و درگیری مدتی را در زندان سپری کرده بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در شهرستان زنجان شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل و سرانجام در سه عملیات همزمان هر سه متهم را دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از روبرو شدن با شاکیان و ادّله موجود به 12 فقره زورگیری در سطح شهرستان زنجان در طول سه ماه گذشته با استفاده از قمه و سلاح سرد اعتراف کردند.

صالحی در خاتمه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با زورگیران و متجازوان به عنف گفت: با اقرار صریح متهمان به جرم خود و کشف آلات سرقت از آنان، پرونده را تکمیل و متهمان را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول