اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شبستر:

اعضای باند زورگیری در شبستر به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری اعضای باند زورگیری در روستای چهرگان از توابع بخش تسوج این شهرستان خبر داد.

اعضای باند زورگیری در شبستر به دام پلیس افتادند

علی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شبستر گفت: در پی تماس مردمی با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری از یک خانواده در روستای چهرگان بخش تسوج این شهرستان، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و موفق به دستگیری سه زورگیر قبل از هر گونه اقدامی شدند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاع، بلافاصله به روستا اعزام شدند و پس از ورود به منزل مورد نظر، صاحبخانه و همسرش را در حالی که توسط زورگیران مصدوم شده بودند، مشاهده می‌کنند.

فرمانده انتظامی شبستر اظهار کرد: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سه نفر متهم به زورگیری به هویت‌های «م.ش»، «ش.ا» و  «ه –پ» که در یکی از اتاق‌های منزل مورد نظر مخفی شده بودند، قبل از هر اقدامی دستگیر شدند.

صفایی افزود: از متهمان دستگیر شده طناب، چاقو، سه جفت دستکش جراحی و یک دستگاه خودرو روآ که برای زورگیری تدارک دیده بودند، کشف شد.

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه معلوم شد، هر سه متهم اهل و ساکن ارومیه بوده و برای زورگیری وارد روستا شده‌اند، گفت: در بین مدارک متهمان یک نسخه یادداشت مبنی بر چگونگی زورگیری در صحنه، که اسامی خودشان را همراه با نام مستعار انتخاب کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شبستر با تقدیر از همکاری مردم در ناکام گذاشتن زورگیران، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس در برخورد با جرائم و آسیب‌های اجتماعی، از طریق تماس با شماره‌های 110 و 197 شد.

انتهای پیام/60005/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول