اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان خبر داد

تشکیل 13 کمیته در ستاد دهه فجر منوجان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار منوجان گفت: ستاد دهه فجر این شهرستان‌ها 13 کمیته دارد که جلسات آن باید تشکیل و برنامه‌های خارج از بحث ستاد در این ایام نداشته باشیم.

تشکیل 13 کمیته در ستاد دهه فجر منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان حسین صادقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا در همه عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و ... برای انقلاب اسلامی ایران مشکل ایجاد کند تا بتواند، اهداف خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.

وی افزود: آنچه که دشمن را نابود می‌کند، حضور مردم در همه صحنه‌ها است و از جمله آن دهه فجر است، دشمن نگاه می‌کند و پروژه‌های خود را آغاز کرده تا در بحث تحریم‌ها در مردم ایجاد نارضایتی و مردم را سست کند.

صادقی تصریح کرد: نظام ما فقط یک نظام سیاسی نیست، همان‌طور که نمود آن را در اربعین حسینی دیدیم، در ایام دهه مبارکه فجر نیز مردم در صحنه حضور دارند و نمایش این حضور در 22 بهمن ماه است، ظرافت و برنامه‌های با کیفیت نیاز است تا اهداف به نسل جوان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در برابر هجمه دشمن قرار داریم و دشمن در این عرصه وارد شده تا شبهاتی در بین نسل جوان ایجاد کند، باید در دهه فجر برنامه‌ریزی داشته باشیم و همه نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند و تدابیر در این راستا اندیشیده شود.

معاون فرماندار منوجان گفت: ستاد دهه فجر، 13 کمیته دارد که جلسات آن باید تشکیل و برنامه‌های خارج از بحث ستاد در این ایام نداشته باشیم، طی 9 سال گذشته ستاد دهه فجر شهرستان منوجان دو سال رتبه اول و سه سال رتبه سوم استان را داشته است.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول