اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از اجرای 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش خبر داد.

اجرای 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سیدمحمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اقدامات ارزنده‌ای در آبپخش در راستای رشد و توسعه این شهر انجام گرفته و شاهد رضایت خاطر مردم از اقدامات انجام گرفته هستیم.

وی افزود: در حوزه پروژه‌های عمرانی و به ویژه در آسفالت خیابان‌ها و معابر در سال جاری تلاش فوق‌العاده‌ای انجام گرفته و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات مورد نیاز این روند تداوم یابد.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش در حوزه فرهنگی و هنری نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند و حمایت از هنرمندان و تقویت گروه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد.

موسوی تصریح کرد: برای مراسمات دهه فجر امسال جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم و بیش از 150 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم متنوع در مدارس و مساجد، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح‌های عمرانی و برگزاری دیدار با مردم محلات و ... از جمله این برنامه‌هاست.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و فراهم کردن رضایت خاطر شهروندان مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی شهر آبپخش است.

مصطفی رضایی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: استقرار ادارات در آبپخش نیز از دیگر ماموریت‌های مسئولان است و رایزنی لازم را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم.

رضایی اذعان کرد: نظارت بر طرح‌های عمرانی و افزایش سطح کیفی طرح‌های عمران شهری در محلات مختلف مورد تاکید ما قرار دارد و برای دسترسی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی آبپخش نهایت تلاش خود را برای رضایت شهروندان به کار گرفته‌اند و از همه امکانات و توانمندی موجود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول