اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مدیران برای معرفی دستاوردهای نظام در دهه‌فجر آماده شوند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‎های اجرایی خود را برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر آماده کنند.

مدیران برای معرفی دستاوردهای نظام در دهه‌فجر آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مدیران دستگاه‎های اجرایی و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و امسال باید بیش از سال‎های گذشته برای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان همت کنیم.

وی تصریح کرد: ایجاد آمادگی لازم برای راهپیمایی، آمادگی و اعلام بیعت با مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و با حساسیت و برنامه‎ریزی اصولی دنبال شود.

حسنوند عنوان کرد: باید با اطلاع‎رسانی گسترده خدمات دولت و خدمات بی‌منت نظام که زبانزد است و ساده‎زیستی آن به عنوان یک فرهنگ در کشور نهادینه شده را به همه اقشار و افراد جامعه منعکس کنیم و این رسالت خطیری است.

استاندار بوشهر یادآور شد: دستگاه‎های اجرایی خود را برای برپایی نمایشگاه‎ها و همایش‎ها به منظور انعکاس خدمات خود در دهه مبارک فجر آماده کنند و باید به بهترین شیوه از انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا است، پاسداری کنیم.

وی با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‎های عمرانی استان ادامه داد: 100 میلیارد تومان به حساب دستگاه‎های اجرایی رفته است و دستگاه‎ها هرچه سریع‏تر برای دریافت اعتبارات خود اقدام کنند.

حسنوند گفت: مدیران دستگاه‎هایی که نیروهای آن‌ها در قالب طرحی مشغول به کار هستند دغدغه تأمین حقوق و مزایای آن‌ها را نداشته باشند و با تأمین اعتبار لازم تا پایان امسال حساب‎های مربوط به این مسئله را صفر می‎کنیم.

وی با اشاره به تغییرات اخیر برخی مدیران در استانداری و استان بوشهر خاطرنشان کرد: با تقدیر از تلاش مدیران سابق، هدف ما از این تغییرات عزل کسی نیست بلکه از این افراد در منصب‎های دیگر و حتی بالاتر استفاده خواهیم کرد.

حسنوند تأکید کرد: قرار است فکر، برنامه و انرژی جدیدی در استان داشته باشیم و با جابه‌جایی و تغییر برخی مدیریت‎ها به دنبال تحقق این امر در راستای تسریع در روند توسعه همه جانبه استان هستیم و کسی را عزل نمی‎کنیم.

استاندار بوشهر گفت: قرار است بی‎حاشیه کار کنیم و باید به سمتی برویم که فرهنگ کار و تلاش 24 ساعته را نهادینه کنیم و مردم به وضوح نتایج و آثار آن را در استان ببینند.

وی افزود: سرعت در روند اجرای پروژه‎ها یکی از مسئل مهم و جدی ما در استان است و باید خستگی را خسته کنیم و این امر کار سختی نیست، باید این روحیه در جامعه ارتقاء یابد چرا که آنچه ماندگار است خدمت صادقانه، خالصانه و بی‎منت برای مردم است.

انتهای‌پیام/66007/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول