اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

49 کمیته برنامه‌های دهه فجر دلیجان را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان از تشکیل 49 کمیته به منظور برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

49 کمیته برنامه‌های دهه فجر دلیجان را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهرداد امرایی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر دلیجان اظهار داشت: ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان تشکیل و با 21 کمیته شهرستانی و 28 کمیته روستایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به عضویت ادارات شهرستان‌ها و دهیاران شوراهای روستایی در این کمیته‌ها می‌طلبد روسای کمیته‌ها به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطر نشان ساخت: در شرایطی که دشمنان می‌کوشند انقلاب اسلامی ایران را به انزوا بکشانند، برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر گام مؤثری در اثبات حقانیت انقلاب است.

امرایی ادامه داد: امروز انقلاب ایران به الگو و سرمشق کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است که باید برای معرفی هر چه بیشتر آرمان‌های این انقلاب به جهانیان کوشید.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی بزرگترین تحول قرن حاضر محسوب می‌شود، اظهار کرد: انقلاب ایران دستاوردهای بسیار ارزشمند و بزرگی به همراه داشت که دستیابی به فناوری هسته‌ای، دستاوردهای بزرگ در زمینه سلول‌های بنیادین، خودکفایی علمی و تولید تسلیحات نظامی برای دفاع از کشور از مهم‌ترین  این دستاوردها به شمار می‌رود.

عبدالحسین میرجعفری دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر دلیجان نیز  بر لزوم برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/87001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول