اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت تاکید کرد

لزوم تنوع در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سال جاری پربارتر و متنوع‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

لزوم تنوع در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری سردشت که با حضور فرماندار، امام جمعه سردشت، معاون فرماندار سردشت، بخشداران مرکزی و وزینه و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه فجر لازم است تا دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی با غنای بیشتر در این ایام اجرا کنند.

وی با تاکید بر تنوع در برنامه‌های گرامیداشت این دهه، تصریح کرد: تنوع در برنامه‌ها سبب می‌شود تا جوانان و نوجوانان که پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند با برگزاری این برنامه‌ها به حماسه‌ای که مردم در بهمن ماه سال 1357 و قبل از آن آفریدند پی ببرند.

این مسئول با تاکید بر تبیین ارزش‌های اسلامی برای جوانان، افزود: برای این منظور لازم است تا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار سردشت با اشاره به بصیرت ملت ایران، خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم بوده و خواهد بود.

کاظمی با اشاره به توطئه دشمنان نظام، گفت: دشمنان نظام در تلاش هستند تا خدمات مسئولان را زیر سؤال ببرند ولی مردم ایران اسلامی مردمی آگاه و هوشیار هستند که در برابر این توطئه‌ها با بصیرت هر چه تمام ایستادگی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، اعلام کرد: تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال می‌شود بی‌اثر بوده و مردم ایران با درایت و تبعیت از مقام معظم رهبری همواره این تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول