اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بسیج مهندسین پشتوانه عمران و آبادانی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: بسیج مهندسین پشتوانه محکمی برای عمران و آبادانی کشور بوده که باید از توان و تخصص مهندسین بسیجی به نحو مطلوب استفاده شود.

بسیج مهندسین پشتوانه عمران و آبادانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در دیدار با اعضای بسیج مهندسین این شهرستان با اشاره به اهداف شکل‌گیری این نهاد اظهار داشت: بهره‌برداری بهتر از فکر، خلاقیت و تجربه بسیجیان و معرفی الگوهای برتر مهندسی بسیجی در جامعه از جمله اهداف تشکیل بسیج مهندسین است.

فرماندار گچساران تلاش و پیگیری در راستای تحقق فرامین حضرت امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری در محیط مهندسی کشور را از دیگر اهداف شکل‌گیری بسیج مهندسین عنوان کرد.

بسیج مهندسین، شورای همفکری دستگاه‌های اجرایی باشند

شفیعی با بیان نقش مهم بسیج مهندسی در شرایط کنونی کشور در مقابله با تهدیدات و تحریم‌های دشمنان خاطرنشان کرد: باید طبق بیانات مقام معظم رهبری پیگیر اجرای اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم با نقش‌آفرینی مؤثر و بهره‌گیری از توان و تخصص مهندسین بسیجی در کشور، خنثی‌کننده تحریم‌های دشمنان باشیم.

شفیعی تصریح کرد: بسیج مهندسین برای استفاده حداکثری از توان مهندسان بسیجی شکل گرفته که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی اعضای کانون بسیج مهندسین را به عنوان شورای همفکری در کنار دستگاه‌های شهرستانی و اجرایی دانست و از آنان خواست راهکارهای کاربردی و پویایی را در امور مختلف به مسئولان ارائه دهند.

فرماندار گچساران با اشاره به تجربه مهندسی در سال‌های دفاع مقدس و دوران سازندگی پس از جنگ خاطرنشان کرد: حفظ و بهره‌برداری از تجربیات مهندسی دفاع مقدس و ارائه طرح‌های موفق مهندسی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران سازندگی باید به عنوان یک ضرورت در اولویت برنامه‌های کانون بسیج مهندسین قرار گیرد.

مهندسین بسیجی برای ارتقای کارآمدی نظام تلاش کنند

شفیعی حضور مهندسین بسیجی در نهضت نرم‌افزاری، تولید علم و فناوری و تعامل با مراکز تحقیقاتی، علمی و پارک‌های فناوری و تعمیق روحیه جهادی در جامعه مهندسین کشور را از موارد برجسته و پر اهمیت دانست و بر آن تأکید کرد.

وی عنوان کرد: همه مهندسین بسیجی نسبت به ارتقای کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و فناوری کمک کنند تا شاهد مدیریتی مؤثر و کارآمد در عرصه‌های فنی و مهندسی برای مقابله با تهدید نرم دشمن و تحریم‌های اقتصادی آنان باشیم.

گفتنی‌ است، در این دیدار اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان در موضوعات مختلف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

اعضای این کانون آمادگی کامل خود را برای حضور مؤثر در روند عمران و ارتقای سطح فنی و مهندسی پروژه‌های شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم اعلام کردند.

انتهای‌پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول