اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

دشمنان نظام اسلامی از بسیجیان هراس دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت:‌ دشمنان نظام اسلامی از بسیجیان هراس دارند.

دشمنان نظام اسلامی از بسیجیان هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از رئیس آموزش و پرورش جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ و درخشان داشته و بیشتر موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خدمات بسیج است.

وی افزود: امروز دشمنان با جنگ نرم برای مقابله با نظام اسلامی تلاش می‌کنند که نقش بسیج در مواجهه با جنگ نرم دشمن غیرقابل انکار است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان جم با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، بسیجی بودن را یک افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان ما در به ثمر نشستن انقلاب نقش به‌سزایی داشتند و اکنون نیز در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام تا سرحد جان خویش تلاش می‌کنند.

رئیسی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از بسیجیان هراس دارند و امروز نام بسیج در تمام دنیا می‌درخشد.

احمد زایری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر جم نیز در این مراسم نقش آموزش و پرورش را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار پررنگ و تاثیرگذار دانست و از تعامل و همکاری‌های خوب و سازنده مجموعه آموزش و پرورش با بسیج تقدیر کرد.

*همکاری با بسیج وظیفه شرعی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم نیز ضمن تشکر از حسن عنایت فرماندهان بسیج، اظهار داشت: همکاری با مجموعه بسیج و سپاه را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانم و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهم کرد.

حسین اسکندری تصریح کرد: بسیجی باید اندیشه و تفکرش بسیجی باشد و با پیروی از رهبر معظم انقلاب و راه شهیدان والامقام در حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی و مذهبی با جدیت تمام تلاش کند.

بر اساس این گزارش در آئینی با حضور فرمانده ناحیه سپاه، فرمانده و اعضاء شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرجم از مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به دلیل همکاری با بسیج تجلیل شد.

در این مراسم با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول