اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پروژه شباب سپاه امام صادق‌ (ع) بوشهر خبر داد

اتصال 44 هزار نقطه کشور به شبکه شباب بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول پروژه شباب سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اتصال 44 هزار نقطه کشور به شبکه شباب بسیج خبر داد.

اتصال 44 هزار نقطه کشور به شبکه شباب بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، روح‌الله مقدس بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی شبکه اینترنتی شباب بسیج در سپاه شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق داشته‌اند و بیشتر موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون تلاش‌های بسیجیان است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نیز پیشتاز بوده و نقش بسیج در این عرصه غیرقابل انکار است.

مسئول پروژه شباب سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت راه‌اندازی شبکه شباب بسیج خاطرنشان کرد: شبکه شباب توسط سازمان بسیج راه‌اندازی شده و بستر راه‌اندازی این شبکه به عهده مخابرات است.

مقدس از اتصال 44 هزار نقطه کشور به شبکه شباب بسیج خبر داد و تصریح کرد: شبکه شباب با بیش از 44 هزار نقطه در کشور توسط سازمان بسیج راه‌اندازی شده که در استان بوشهر نیز بیش از 200 نقطه به این شبکه متصل هستند.

وی اضافه کرد: شبکه شباب سراسری است و تمام رده‌های تابعه و پایگاه‌های بسیج را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و در واقع این شبکه به عنوان یک شبکه اطلاع‌رسانی اینترنتی طراحی شده است.

مقدس اظهار داشت: این شبکه مجزا و جدا از اینترنت بوده و سرویس‌دهی آن بر روی شبکه اینترنت نمی‌باشد و به عنوان اتوماسیون اداری سراسری بسیج برای پیام‌های فاقد طبقه‌بندی راه‌اندازی شده است.

وی از آمادگی کامل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای راه‌اندازی این شبکه در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: با تامین زیر ساخت‌های این پروژه، تمام رده‌های بسیج می‌توانند از این اینترنت داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول