اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان:

تاکسی‌های فرودگاه آبادان ایستگاه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: تاکسی‌های فرودگاه بین‌المللی آبادان ایستگاه‌دار می‌شوند.

تاکسی‌های فرودگاه آبادان ایستگاه‌دار می‌شوند

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: اجرای زیرساخت‌های سازمان تاکسیرانی آبادان تعامل و حمایت سایر ارگان‌های شهری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ساخت ایستگاه‌های تاکسی جانمایی شده در شهرستان باید توسط شهرداری آماده و در اختیار سازمان‌های زیرمجموعه قرار گیرد، افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک همچنین شورای ترافیک شهرستان که در رأس آن فرماندار است، انجام داده، نقاط پرترافیک را شناسایی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان با اشاره به اینکه همچنین ایستگاه جدیدی در خیابان شهید منتظری یا شهرداری در نظر گرفته‌ایم، بیان کرد: با تفکیک خطوط تاکسیرانی مسیر فیه یا جنوب آبادان را از شمال جدا کرده و همین مهم را در منطقه احمدآباد خیابان منتظری در نظر داریم که اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: در مجاورت بازار کادوس نیز تاکسی‌های بی‌شماری روزانه برای جابه‌جایی شهروندان تجمع می‌کنند که باید برای آن محل نیز ایستگاه تاکسی جانمایی و احداث شود.

مکوندی با اشاره به اینکه همچنین برای خودروهایی که به سمت بریم یا فلکه فرودگاه می‌روند نیاز است ایستگاهی احداث شود، اظهار کرد: ایستگاه خرمشهری‌ها که سالیان سال به حال خود رها شده بود هم‌اکنون برای مکانیزه شدن در دستور کار قرار گرفته و به زودی با ساماندهی بیشتری در اختیار شهروندان و تاکسی‌داران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 72001/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول