اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد:

اشیاء جامانده در تاکسی‌ها به صاحبانشان بازگردانده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 40 درصد اشیاء جامانده در تاکسی‌ها به صاحبانشان بازگردانده شده است.

اشیاء جامانده در تاکسی‌ها به صاحبانشان بازگردانده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی عطارزاده طوسی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: اشیای جامانده در تاکسی‌ها تا 6 ماه در واحد اشیاء جامانده نگهداری می‌شوند و در صورت مراجعه صاحبانشان به آن‌ها بازگردانده می‌شود در غیر این صورت پس از 6 ماه نامه‌ای به قوه قضاییه توسط سازمان نوشته می‌شود و ستاد فرامین امام(ره) از طرف قوه قضاییه این اشیاء را تحویل می‌گیرد.

وی ادامه داد: با تشکیل واحد اشیاء جامانده در سازمان تاکسیرانی مشهد، در شش ماه نخست سال 40 درصد اشیاء رسیده به این واحد به صاحبانشان بازگردانده شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: تمامی تاکسیرانان اشیاء جامانده را به این واحد تحویل می‌دهند.

وی درباره اقلامی که در 6 ماهه امسال به این واحد رسیده است، اظهار کرد: 234 قلم از جمله 76 گوشی همراه، 10 دوربین، 10 فلش، 2 ساعت و همچنین دو قطعه طلا و یک میلیون تومان وجه نقد به همراه دیگر موارد از جمله مدارک شناسایی، اقلامی بوده که به واحد اشیاء گمشده رسیده است.

عطارزاده طوسی تصریح کرد: مسافرانی که اشیاء خود را در تاکسی گم کرده‌اند می‌توانند با شماره تلفن‌های 5012452 و 5012455 تماس گرفته و با دادن مشخصات برای دریافت آن‌ها به واحد اشیاء گمشده سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول