اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار جمعی از کاتبان خوزستانی قرآن‌کریم مطرح شد

کتابت رساله حقوقیه حضرت زین‌العابدین در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن خوشنویسان استان خوزستان گفت: یکی دیگر از کارهایی که در انجمن خوشنویسان استان خوزستان آن را پیگیری می‌کنیم کتابت رساله حقوقیه حضرت زین‌العابدین است.

کتابت رساله حقوقیه حضرت زین‌العابدین در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرنگار فارس، ایرج سلطانیان در دیدار جمعی از کاتبان خوزستانی قرآن‌کریم با فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت_جنوب اظهار داشت: یکی از آرزوهای من این است که کتابت صحیفه سجادیه انجام شود.

عضو هیئت مدیره انجمن خوشنویسان استان خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که در انجمن خوشنویسان استان خوزستان آن را پیگیری می‌کنیم کتابت رساله حقوقیه حضرت زین‌العابدین است.

این خوشنویس خوزستانی کتابت قرآن توسط هنرمندان خوزستانی را کاری بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: رکورد بی‌سابقه‌ای در کتابت قرآن کریم داشته‌ایم.

وی به دیدار خود با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: وقتی کار را به محضر مبارک حضرت آیت‌الله موسوی‌جزایری نشان دادیم وی از این کار استقبال کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن خوشنویسان استان خوزستان عنوان کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان کار بزرگ خوشنویسان خوزستانی به‌ویژه خانم‌ها را مورد تحسین بسیار قرار داد.

سلطانیان در پایان اظهار امیدواری کرد که خوشنویسان خوزستانی بتوانند با همکاری و همفکری هم، کارهای بسیار بزرگ و ماندگاری را انجام دهند.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول