اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اردل خبر داد

اختصاص 750 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در اردل

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اردل گفت: 750 میلیون تومان تسهیلات به شهرستان اردل از سوی شرکت بین المللی نگار نصر در دو نوبت تخصیص داده شده است.

اختصاص 750 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش سبزواری صبح امروز در نشست هماهنگی طرح‎های اشتغالزایی قرارگاه جهاد اقتصادی در این شهرستان، اظهار داشت: سپاه به دلایل سازماندهی، ارزشی و دانش محور بودن نقش کلیدی در توسعه پایدار کشور دارد.

وی بر ضرورت تصریح در امور مربوط به طرح‌های اشتغالزایی از سوی متولیان امر در این شهرستان تأکید کرد و گفت: 750 میلیون تومان تسهیلات به شهرستان اردل از سوی شرکت بین المللی نگار نصر در دو نوبت تخصیص داده شده است.

سبزواری با بیان اینکه تاکنون 500 میلیون تومان این اعتبارات جذب شده است، خاطرنشان کرد: با جذب این اعتبارات برای 42 نفر شغل ایجاد شده است.

معاون فرماندار شهرستان اردل تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان سال 91 باید 250 میلیون تومان آن نیز جذب شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: بالا بردن فرهنگ تولید و کار، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولیدات داخلی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها از مهم‌ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

سبزواری با اشاره به بیانات رهبر عالیقدر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی متذکر شد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی لازمه و ضرورت اصلی اقتصاد مقاومتی است که باید به این مسئله توجه خاص صورت گیرد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول