اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

اهتمام جدی دستگاه‌ها به اشتغالزایی

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اهمیت امر اشتغال در توسعه، لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های استان برای اشتغالزایی را خواستار شد.

اهتمام جدی دستگاه‌ها به اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در سیزدهمین کارگروه اشتغال استان، با بیان اینکه برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مختلف استان باید بر مبنای اولویت‌ها صورت گیرد، اظهار کرد: اشتغال و مسکن در شرایط فعلی از جمله اولویت‌های مهمی است که باید مد نظر دستگاه‌های مرتبط باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های استان برای اشتغالزایی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی در استان مأمور شده‌اند تا با توجه به ظرفیت و توانمندی، در تحقق اهداف و برنامه‌های اشتغال استان سهیم باشند.

استاندار قم با بیان اینکه در مسیر اشتغالزایی باید همه توان اجرایی و برنامه‌ریزی‌ها معطوف به یک حرکت پرشتاب و جهادی باشد، افزود: اگر چه تلاش‌های ارزنده مجموعه‌های دست‌اندرکار برای ایجاد اشتغال، تاکنون نتایج بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان داشته است، اما همچنان نیازمند تعامل و مشارکت جدی دستگاه‌ها و کمک بخش خصوصی هستیم.

پیریایی با قدردانی از تلاش دستگاه‌های عمل‌کننده به تعهدات اشتغال افزود: امیدواریم با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال شاهد اجرایی شدن تمام تعهدات استان باشیم.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول