اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبرداد

محکومیت یک لنج‌دار متخلف در تعزیرات حکومتی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: لنج‌دار متخلف در تعزیرات حکومتی بوشهر محکوم شد.

محکومیت یک لنج‌دار متخلف در تعزیرات حکومتی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران دریابانی نیروی انتظامی طی بازرسی از یک فروند لنج باری مقدار یکهزار لیتر فرآورده نفتی (نفت گاز) مازاد بر سهمیه کشف و با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر تخلف عرضه خارج از شبکه، پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و جهت بررسی به تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال شد.

وی بیان کرد: پرونده در شعبه بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داد که با درخواست متصدی لنج باری در موعد مقرر مبنی بر تجدید نظر خواهی پرونده در شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و رای شعبه بدوی مبنی بر استرداد نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع و محکومیت متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال تایید شد.

وی در ارتباط با محکومیت خریدار خارج از شبکه کود شیمیایی در تنگستان گفت: در بازرسی ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تنگستان از یک دستگاه کامیون در محور خروجی شهر اهرم به سمت فراشبند، تعداد 90 کیسه کود شیمیایی خریداری شده از خارج از شبکه سراسری توزیع قانونی کشف و پرونده متشکله برای بررسی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جهاد کشاورزی به پرداخت مبلغ 27 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تقدیر از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه آشنایی مردم با عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی، اضافه کرد: هر چند مردم در این زمینه هوشیار هستند و دقت نظر دارند ولی این موضوع، مسئولیت را از ما ساقط نمی‌کند و باید به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

وی افزود: رسانه ها با انعکاس فعالیت‌های ادارات و سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌هایی که با معیشت مردم سر و کار دارند می‌توانند امیدواری را در مردم ایجاد کنند.

احمدی به تلاش‌های این اداره کل در راستای رفع تبعیض و بی‌عدالتی در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: دولت با هدفمندی یارانه‌ها گام بزرگی در عرصه اقتصادی کشور برداشت و تعزیرات حکومتی نیز با فعالیت شبانه‌روزی بازار را کنترل کرد و اجازه سوء اسفاده را به برخی از اصناف نداد.

وی ادامه داد: عده قلیلی هستند که در برخی از اصناف برای سوء استفاده از وضعیت بازار تلاش می‌کنند که ما با تمام توان با آنها مقابله می‌کنیم و به هیچ‌وجه اجازه سوء استفاده به افرادی که با معیشت مردم سر و کار دارند را نخواهیم داد.

انتهای پیام/66007/ر/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول