اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی‌ کرمان خبر داد

‌رسیدگی به 19 هزار پرونده‌ در تعزیرات حکومتی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: 19 هزار و 848 فقره پرونده طی هفت ماه گذشته سال جاری در تعزیرات حکومتی استان کرمان بررسی و مختومه شده است.

‌رسیدگی به 19 هزار پرونده‌ در تعزیرات حکومتی کرمان

ارسلان میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی هفت ماه گذشته‌ سال جاری 19 هزار و 930 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شده است.

وی ادامه داد: 19 هزار و 848 فقره از پرونده‌های وارده در سال جاری مختومه و محکومیت 3 میلیارد تومانی برای آنها صادر شده است.

میری با بیان اینکه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان این محکومیت‌ها وصول شده است، تصریح کرد: البته بخشی از محکومیت‌ها نیز به صورت غیرنقدی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان کرمان 9 هزار و 874 فقره مربوط به گرانفروشی بوده که حدود نیمی از موارد را شامل می‌شود.

میری گفت: 9 مورد از پرونده‌ها مربوط به احتکار، 376 فقره مربوط به کم‌فروشی و مابقی پرونده‌ها به دلیل عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... هستند.

وی بیان کرد: با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اصناف بسیاری از انبارهای سطح استان کرمان مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: اصناف باید موجودی کالاهای خود را اطلاع دهند ‌و در غیر اینصورت به عنوان احتکار قلمداد شده و 50 درصد ارزش ریالی کالا طبق قانون برای آنها مجازات صادر می‌شود. 

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول