اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خبر داد

تشکیل 18 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل 18 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات استان طی امسال خبر داد.

تشکیل 18 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات خراسان شمالی

محمدمهدی مهاجریان‌مقدم با بیان اینکه این پرونده‌ها مربوط به قاچاق کالاهای بهداشتی، لوکس و ... است، اظهار کرد: متهمان این پرونده‌ها به یک میلیارد و 662 میلیون و 606 هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی شمار پرونده‌های تخلفات بهداشتی و درمانی تشکیل شده در این اداره کل را طی امسال 515 فقره عنوان کرد و گفت: متخلفان به پرداخت افزون بر 372 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مهاجریان‌مقدم همچنین از تشکیل 191 پرونده مربوط به تقلب و کم فروشی طی همین مدت خبر داد و افزود: یک میلیارد و 793 میلیون ریال برای متخلفان این پرونده‌ها رای صادر شده است.

به گفته وی، چهار مورد پرونده احتکار نیز در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی امتناع از عرضه کالا با 36 پرونده و حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق با 206 پرونده را از دیگر پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان در سال جاری عنوان کرد و افزود: متهمان این پرونده‌ها به ترتیب به پرداخت 810 میلیون ریال و یک میلیارد و 518 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی گرانفروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور را از مهم‌ترین تخلفات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنفی استان عنوان کرد و گفت: حدود 70 درصد این تخلفات مربوط به این سه مورد بوده است؛ در این زمینه حدود پنج هزار و 500 پرونده رسیدگی شده و متهمان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

مهاجریان‌مقدم خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی استان با قاطعیت با هرگونه تخلفات اقتصادی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول