اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

ارسال 469 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل 469 پرونده تخلفات اصناف در دهه اول محرم خبر داد و گفت: این پرونده‌ها پس از ارزیابی ریالی برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ارسال 469 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی قم

احمدرضا سمیعی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از طرح نظارتی ویژه دهه اول محرم در سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: این طرح از 26 آبان ماه سال‌جاری آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه داشت.

وی مدت زمان اجرای این طرح را 10 روز عنوان کرد و افزود: طی این مدت 3 هزار و 731 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی-صنعتی و شرکت‌های پخش کالا، انبارها و سردخانه‌های محل نگهداری کالا، عمده فروشان، خرده فروشان و واحدهای خدماتی انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل 469 پرونده خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پرونده‌ 506 عنوان تخلف را به خود اختصاص داد.

وی ارزش ریالی 469 پرونده تشکیل شده در سازمان صنعت، معدن و تجارت را 537 میلیون و 759 هزار ریال ذکر کرد و گفت: درج نکردن قیمت، رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل بهداشتی، کم فروشی، تقلب و عرضه کالای قاچاق از جمله تخلفات کشف شده بوده است.

سمیعی نسب صادر نکردن فاکتور، عرضه خارج از شبکه کالا، مخفی کردن و خودداری از عرضه کالا در بازار را از جمله عناوین مهم تخلفات در دهه نخست محرم دانست.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده پس از ارزیابی ریالی برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با ابراز خرسندی از کاهش 17 درصدی تخلفات در دهه نخست محرم عنوان کرد: از جمله علت‌های کاهش تخلفات در این مدت را می‌توان تشدید نظارت و بازرسی در ماه‌های گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/78005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول