اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد تأکید شد

لزوم تشدید برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی شیوه‌های برخورد با متخلفان دیگر کارایی ندارد، بر تسریع و تشدید در برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی تأکید کرد.

لزوم تشدید برخورد با متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، سید باقر افشین در حاشیه نشست شورای تنظیم بازار با بیان این‌که کنترل بر بازار کهگیلویه و بویراحمد به خوبی صورت می‌گیرد، گفت: با تدابیری که اندیشیده شده، کمبود کالا در بازار کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 120‌ تن برنج مرغوب در سطح شهرستان توزیع شده است، عنوان کرد: همین مسئله باعث شد قیمت برنج تا حدودی کاهش یابد.

افشین با اشاره به اینکه در مقطعی شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از وجود قاضی تعزیرات بی‌بهره بود، تصریح کرد: امیدواریم با آمدن قاضی تعزیرات پرونده‌های متخلفان هر چه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: توقع ما از تعزیرات حکومتی تسریع و تشدید در برخورد با متخلفان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متأسفانه جریمه نقدی متخلفان آن‌گونه که باید کارساز نیست و این مسئله جز با استفاده از قوه قهریه و تغییر در نوع مجازات متخلفان بازار قابل حل نیست.

وی نصب پارچه و پلمب مغازه‌ها و اصناف متخلف را مؤثرترین راه برخورد دانست و تأکید کرد: این مسئله علاوه بر اینکه یک عامل بازدارنده است، زنگ خطری است برای کسانی که قصد اخلال و تخلف را دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار به شدت در حال انجام است، ادامه داد: در حال حاضر طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک گرم و وسایل گرمایشی توسط بازرسان نیز در حال انجام است.

افشین با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشتی بعضی از نانوایی‌ها در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چرام عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع می‌طلبد که کارشناسان بهداشتی با جدیت بیشتری این مسئله را پیگیری کنند.

وی در پایان از مردم خواست که به صورت مداوم با اداره صنعت، معدن و تجارت در تماس باشند و هر گونه تخلف هر چند کوچک را به اطلاع این دستگاه برسانند و مطمئن باشند که شکایات و گزارش‌های آن‌ها پیگیری می‌شود.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول