اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز صورت گرفت

کسب رتبه دوم کشوری از سوی تعزیرات حکومتی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کسب رتبه دوم کشوری در زمینه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز از سوی استان زنجان خبر داد.

کسب رتبه دوم کشوری از سوی تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده  ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان زنجان، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالا و خدمات رتبه پنجم کشوری را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه نظارت در زمینه بهداشت، دارو و درمان استان زنجان رتبه دهم کشوری را به دست آورده است، افزود: در زمینه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز نیز استان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کشفیات و پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی تصریح کرد: اداره کل از نظر کشفیات و تعداد پرونده‌ها 100 درصد افزایش داشته است.

وی از رسیدگی به 266 فقره پرونده در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: میزان وصولی جرائم نسبت به محکومیت 56 درصد گزارش شده است.

نجف‌زاده میزان وصول جرائم را در کشور 40 درصد عنوان کرد و افزود: استان زنجان در این زمینه پیشگام است.

وی با بیان اینکه در مجموع عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی، استان زنجان رتبه هفتم کشوری را از آن خود کرده است، افزود:‌ اقدامات اداره کل موجب کسب چنین رتبه‌ای شده است.

*اجرای گشت‌های سیار از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اجرای گشت‌های سیار و بازرسی‌های در شهرستان‌های فاقد اداره خبر داد و افزود: این گشت‌ها در شهرستان‌های ایجرود، طارم، خرم‌دره و ماهنشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند آرد و نان و گندم استان تصریح کرد: در حال حاضر صف طولانی اخذ گندم از کارخانجات برچیده شده است.

نجف‌زاده از افزایش کیفیت نان در استان خبر داد و افزود: اقدامات مطلوبی در  این حوزه در استان انجام شده است.

وی بر ضرورت برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان تأکید کرد و افزود: با برگزاری این نمایشگاه مردم با قیمت کمتری کالاهای خود را تهیه می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اخذ 43 مورد تخلفات مربوط به آرد، نان و گندم استان خبر داد و افزود: به این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه 90 درصد پرونده‌های بررسی شده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان منتج به نتیجه شده است، افزود: استعلامات لازم نیز از سوی اداره کل انجام می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول