اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

رسیدگی به 7149 پرونده از سوی تعزیرات حکومتی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 7 هزار و 149 مورد پرونده از سوی این اداره کل مختومه اعلام شده است.

رسیدگی به 7149 پرونده از سوی تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا عزیزپور دوشنبه‌شب در جلسه هماهنگی کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: در 9 ماهه سال‌جاری به 7 هزار و 37 فقره پرونده از سوی تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات بهداشتی و دارو درمان بوده است، افزود: 7 هزار و 149 مورد پرونده از سوی این اداره کل مختومه اعلام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان را در سال‌جاری 101 درصد عنوان کرد و افزود: در مجموع 193 میلیارد و 135میلیون و 144 ریال از سوی تعزیرات حکومتی جریمه نقدی این پرونده‌ها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت خاص اقتصادی جامعه ضروری است نسبت به تشدید بازرسی‌ها اقدام شود، خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک و سیار با همکاری دستگاه‌های ذیربط در استان انجام می‌شود.

عزیزپور با اشاره به اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان آماده انجام گشت‌های سیار با ادارات مرتبط است، تصریح کرد: انجام گشت‌های متعدد گام مثبتی به منظور حل مشکلات مردم محسوب می‌شود.

*کشف محموله 25 هزار لیتری مازوت در زنجان

وی از کشف محموله 25 هزار لیتری مازوت در زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر صاحب این محموله در زندان به سر می‌برد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله 921 میلیون ریال است، افزود: به تخلفات واصله از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

وی نظارت بر عملکرد نانوایان را با توجه به ماده 110 برنامه پنجم توسعه بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: رسیدگی به تخلفات نانوایان نیز به تعزیرات حکومتی واگذار شده است.

*نظارت بر واحدهای نانوایی از سوی تعزیرات حکومتی

عزیزپور از بررسی مسائل بهداشتی واحدهای نانوایی در استان خبر داد و گفت: نظارت‌های لازم بر واحدهای نانوایی انجام می‌شود.

وی از کشف کالای قاچاق شامل پی‌.وی.سی و تیرهای لولا خبر داد و افزود: این انبار توسط گمرک استان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بر ضرورت ساماندهی دکه‌های موجود در عوارضی‌های استان زنجان تاکید کرد و افزود: تعزیرات حکومتی استان در این زمینه اقدامات جدی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجاره بهای این واحدها بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: بالا بودن قیمت کالاهای عرضه شده در این واحدها به دلیل بالا بودن نرخ اجاره بها از سوی این افراد ذکر شده است.

انتهای پیام/73003/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول