اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اراضی‌ جهاد کشاورزی ‌کرمان عنوان کرد

واگذاری 110 هکتار اراضی ملی برای طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: دیماه سال جاری 110 هکتار از اراضی ملی برای متقاضیان طرح‌های کشاورزی واگذار شد.

واگذاری 110 هکتار اراضی ملی برای طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، قدرت‌الله باقدرت اظهار داشت: در دیماه سال جاری بیش از 110 هکتار اراضی به طرح‌های کشاورزی و صنایع جنبی از اراضی ملی و دولتی به متقاضیان واجد‌ شرایط واگذار شده است.

وی برای تعیین تکلیف مستاجران اراضی دولتی بیان داشت: برای تعیین تکلیف این اراضی با تائید کمیسیون‌های مربوطه 60 هکتار از اراضی ملی و دولتی به مستاجران به صورت قطعی انتقال یافته است.

باقدرت در مورد تعیین تکلیف اراضی متصرفی گفت: در این زمینه با همکاری مسئولان مربوطه، 80 هکتار از اراضی متصرفی دولتی و امور باقیمانده اصلاحات ارضی تعیین تکلیف شده است.

وی ابراز داشت: در بخش نظارت‌ها بیش از 200 مورد نظارت بر مجوزهای تبصره چهار ماده یک و مصوبات کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول