اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

تبدیل اراضی دیم کشاورزی گتوند به آبی

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار تبدیل اراضی کشت دیم این شهرستان به آبی شد و گفت: باید با حمایت جدی از بخش کشاورزی به اشتغال کمک کنیم.

تبدیل اراضی دیم کشاورزی گتوند به آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در بازدید از روستاهای میان پیلان، آب تاسوله، پل پرزین و سلامگاه اظهار داشت: باید اراضی مستعد کشت این شهرستان که در شرایط کنونی به صورت دیم کشت می‌شوند به آبی تبدیل شوند.

وی با حضور در جمع مردم دهستان کیارث در شمال غربی شهرستان گتوند اظهار داشت: بخش کشاورزی در این شهرستان نیازمند حمایت جدی است و به این دلیل باید کوشید تا کشاورزان را با تبدیل اراضی به آبی در کسب و روزی یاری کرد و مشکلات اشتغال را نیز تا حد زیادی برطرف کرد.

وی گفت: خوشبختانه در چند ساله اخیر در روستاهای گتوند کارها و خدمات بسیار خوبی انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که نیاز است تا ادارات مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدپور افزود: آبی کردن زمین‌های دیم کشاورزی که در این منطقه وجود دارد مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید جهاد کشاورزی در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و برای تامین آب شرب روستاها و برق  و بهسازی نیز علیرغم کارهای بسیار خوبی که انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود.

فرماندار گتوند تاکید کرد: برای رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان این روستاها، احداث یک مدرسه شبانه‌روزی ضروری است ضمن اینکه با توجه به جمعیت منطقه باید در خصوص بهداشت منطقه نیز اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بازدیدها که با حضور دهیاران و اعضای شوراها همراه بود مشکلاتی از قبیل طرح‌های هادی، جاده‌های روستایی، برق، آنتن‌دهی تلفن همراه، ماشین آلات جمع آوری زباله، و سایر مسائل بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول