اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از سد کرم‌آباد صورت می‌گیرد

تامین آب 27 هزار هکتار اراضی کشاورزی پلدشت

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: با بهره‌برداری از سد کرم‌آباد آب مورد نیاز 27 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی پلدشت تأمین می‌شود.

تامین آب 27 هزار هکتار اراضی کشاورزی پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت، جبار طالبی پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی سد کرم‌آباد پلدشت، اظهار داشت: سد کرم‌آباد یکی از سدهای این شهرستان است که با بهره‌برداری از آن شاهد تأمین آب شرب و کشاورزی بخش قابل توجهی از این شهرستان خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح، تصریح کرد: در ابتدا 262 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده بود.

طالبی با اشاره به اقدامات دولت در این راستا، افزود: دولت در راستای احداث سد به منظور رفع مشکلات موجود گام‌های مؤثری برداشته و در این راستا در طول خدمت دولت نهم و دهم شاهد احداث سومین سد در این شهرستان هستیم.

وی سد قیقاج و سد ارس 2 را از جمله این سدها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر از سه سد که در این مدت احداث شده دو سد به اتمام رسیده و سد کرم‌آباد نیز مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

فرماندار پلدشت با اشاره به پیشرفت فیزیکی این سد، اعلام کرد: ایستگاه پمپاژ و حوزه‌های آبگیر سد کرم‌آباد دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.

این مسئول با اشاره به مزیت‌های احداث این پروژه، اذعان داشت: با بهره‌برداری این سد آب مورد نیاز 27 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی پلدشت تأمین می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول