اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح در کهگیلویه و بویراحمد:

2 هزار پایگاه دشمن در تیررس تسلیحات ایران اسلامی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران در حال حاضر به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده که می‌‌تواند دو هزار پایگاه دشمن را تا بعد دو هزار کیلومتر مورد هدف قرار دهد.

2 هزار پایگاه دشمن در تیررس تسلیحات ایران اسلامی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار مرتضی قربانی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان گچساران برگزار شد، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد 471 شهید سرباز تقدیم نظام کرده و این استان همواره ثابت کرده که در صف نخست بوده و مردم آن حامی نظام و انقلاب و رهبر هستند.

وی ادامه داد: این یادواره متعلق به این شهیدان والامقام بوده و ما وظیفه داریم برای قدردانی از این شهیدان، یادواره‌ها و مراسم‌ در خور شأن برگزار کنیم.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح سربازی را دفاع از اسلام و مملکت دانست و افزود: سربازان از تأمین‌کنندگان نظم و امنیت جامعه هستند و در این راه فداکاری و ایثارگری بسیاری روا داشتند.

قربانی با اشاره به جنگ ایران و عراق در طول هشت سال و اقدامات خصمانه‌ای که صدام علیه کشور ایران انجام داد، گفت: به لطف خداوند و دعاهای مردم ایران صدام به ذلت کشیده شد.

وی ادامه داد: صدام 22 سال حکومت ظالمانه‌ای داشت و با ظلم به کشور ایران و حتی مردم خود لکه ننگی از جنایات در تاریخ بشریت بر جای گذاشت ولی خداوند او را به ذلت کشاند و جواب آن همه ظلم‌ها را داد.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همکاری بیش از 60 کشور جهان با عراق در جنگ با ایران یادآور شد: همه شهیدان ما با دست‌های پلید صدام به شهادت رسیدند که این دیکتاتور جنایتکار باید روزی پاسخگوی خون شهیدان پاک ایران باشد.

قربانی در خصوص دلاوری‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: این استان در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش و تأثیر بسیار مهمی داشت و مردم این استان از مردمان ولایتمدار در کشور هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های سه گردان یدالله، روح‌الله و سیف‌الله از کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این گردان‌ها در عملیات فاو افتخاری از خود بر جای گذاشتند که تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و 800 شهید، 900 جانباز و 400 آزاده دارد و این امر حامی بودن استان از اسلام و ولایت را به اثبات می‌رساند.

قربانی با بیان این‌که در حال حاضر ایران در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های زیادی رسیده است، افزود: ایران در حال حاضر به این نقطه پیشرفت رسیده که می‌تواند دو هزار پایگاه دشمن را تا بعد دو هزار کیلومتر مورد هدف قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که همه دست به دست هم دهیم و با پیمان با حضرت امام‌زمان (عج) و رهبری لحظه‌ای در مقابل دشمن کوتاه نیاییم.

انتهای‌پیام/82010/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول