اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه سمنان:

بی‌اثر جلوه‌ دادن اردوهای راهیان نور هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه سمنان گفت: با توجه به تأثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر دانش‌آموزان، دشمن به دنبال بی‌اثر جلوه‌دادن و جوسازی علیه این اردوهاست.

بی‌اثر جلوه‌ دادن اردوهای راهیان نور هدف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا دهرویه صبح امروز در جلسه راهیان نور دانش‌آموزی که در اتاق فرماندهی سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ما در قبال اردوهای راهیان نور، اجرای هر چه بهتر این اردوها از لحاظ کمی و کیفی و ارتقای سطح معنوی این اردوهاست.

وی با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی ما ارتقای معنویت بین دانش‌آموزان است، افزود: با توجه به اینکه آینده در دست همین جوانان و نوجوانانی است که در مدارس مشغول تحصیل هستند؛ بنابراین، دست‌اندرکاران امر باید توجه ویژه‌ای به این قشر عظیم داشته باشند.

برگزاری مسابقه «نجوایی با شهیده فهیمه سیاری»

همچنین اعلام شد که مسابقه فرهنگی نجوایی با شهیده فهیمه سیاری در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شاهرود با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین طلاب و روحانیان زن برگزار شد.

مسئول برگزاری این مسابقه با اشاره به برگزاری آن گفت: در این مسابقه فرهنگی، بیش از 100  اثر شامل نجوانامه و یا نامه به یک دوست ارسال شد.

محمود نصیری با بیان اینکه این مسابقه به صورت کشوری توسط بسیج طلاب و روحانیان برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهیده فهیمه سیاری از طلاب خواهر و دبیر ریاضی مدارس بود که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و از شهدای شاخص زن بسیج طلاب و روحانیان محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول