اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان:

دشمن هر اقدامی برای بی‏هویت ساختن نسل جوان انجام می‏دهد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان گفت: دشمن هر اقدامی برای بی‏هویت ساختن نسل جوان انجام می‏دهد و باید مراقب این تحرکات بود.

دشمن هر اقدامی برای بی‏هویت ساختن نسل جوان انجام می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان اظهار داشت: جوانان سهم بسیار بزرگی در جامعه اسلامی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: در اسلام بر اساس آموزه‏های دینی ما، توجه به جوانان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان در ادامه به بیانات امام راحل(ره) که فرمودند «در همه جا از وجود جوانان استفاده کنید»، اشاره کرد.

سعدالدین بیان داشت» همچنین رهبر معظم انقلاب شخصاً توجه ویژه به جوانان و امور جوانان دارند و دائماً با القاب خوب از توانمندی، تعهد و ایمان جوانان یاد می‏کنند.

وی پیشرفت و توسعه در هر جامعه را را حاصل تلاش جوانان آن کشور دانست و گفت: اگر جوانان موفق و پویایی داشته باشیم، جامعه به سمت پیشرفت و تعالی پیش خواهد رفت.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان هزینه برای جوانان را سرمایه‏گذاری بلندمدت برشمرد و اظهار داشت: این امر باید محقق شود.

سعدالدین جوانان را منشأ تحولات عظیم در جامعه دانست و اشاره کرد: جوانان موفق، نخبه و دانشگاهی، نعمت‏های الهی هستند که در مسیر تکامل جامعه نقش بسیار مهمی دارند و باید بستر مناسبی را برای حضور هر چه بیشتر آنان در عرصه‏های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه علمی فراهم کرد.

وی بیان کرد: دشمن با توجه به ظرفیت این قشر جوان یقین دارد که هرگونه اقدام موفقی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران منوط به بی‏هویت ساختن و فریب این نسل است و در این رابطه فعالیت‏های گسترده‏ای نیز انجام داده است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان تصریح کرد: در حماسه نهم دی ماه نیز بار دیگر جوانان با بصیرت و هوشیار این مرز و بوم ثابت کردند حافظ نظام و حامی ولی‏فقیه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست گفت: وظیفه این ستاد هماهنگی و ساماندهی اموری است که دستگاه‏ها انجام می‏دهند و نشست هم‏اندیشی نخبگان و جوانان با مسئولان نیز یکی از راه‏های مشارکت دادن جوانان در یک فضای دوستانه است و امروز شاهد تشکیل آن هستیم.

همت هادیان بر ارتباط سازنده مسئولان با جوانان، اعتمادسازی متقابل، تکریم و تشویق جوانان و بهره‏گیری از اهداف و ایده‏های خلاق آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول