اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

تعهد به نظام اسلامی مانع رسیدن دشمن به اهدافش می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: آنچه مانع حرکت دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی می‌شود تعهد و اعتقاد ما به اهداف مقدس نظام است.

تعهد به نظام اسلامی مانع رسیدن دشمن به اهدافش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور معاونان و تعدادی از کارشناسان اداری گفت: دشمن روز به روز بر فشار و نقشه‌های شوم خود می‌افزاید که هدفی جز افزایش نارضایتی بین مردم و مسئولان ندارد.

وی افزود: بدخواهان و استکبار از هر راهی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند پس ما نباید دشمن را در این مسیر کمک کنیم که خیانتی به کشور و مردم است و آنچه مانع حرکت آنان می‌شود تعهد و اعتقاد ما به اهداف مقدس نظام است.

مصلحی‌پور خاطرنشان کرد: بکوشیم بی‌اعتنا به هیاهوی دشمن از حداقل‌ها برای رسیدن به قله موفقیت بهره ببریم.

وی ضرورت حرکت در مسیر تحول بنیادین را یادآور شد و گفت: کمیته تحول بنیادین باید با قوت در راستای سند تحول بنیادین گام بردارد و با عملیاتی کردن این سند چشم‌انداز روشنی برای آینده جامعه اسلامی و پیشرفت منطقه ترسیم کند.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف یادآور شد: فعالیت‎های خوبی در زمینه ترویج و گسترش حجاب و عفاف و پوشش اسلامی در مدارس و منطقه صورت گرفته است ولی گاه در جامعه و مجامع عمومی با شیوه‎های نامناسبی روبرو می‎شویم که همه تلاش‎ها را بی‌نتیجه می‎کند و از ارزش این نماد دینی می‎کاهد.

مصلحی‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش در همه امور مشارکت دارد، گفت: به رغم اینکه بیشتر ادارات و نهادها از بودجه فرهنگی بهره می‎برند ولی آموزش و پرورش سهمی ندارد هر چند در بسیاری از امور بدون اعتبار فعالیت می‎کند ولی نتیجه‎ای حاصل نمی‎شود. دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون افزود: استکبار برای مبارزه با ارزش‌های ما اعتبارات کلان صرف می‎کند ولی ما به علت کمبود اعتبار توان مبارزه اثربخش نداریم.

وی ادامه داد: اکنون که در فصل اوقات فراغت قرار داریم نیازمند مشارکت عمومی هستیم تا بتوانیم با برنامه‎ریزی مناسب لحظاتی خاطره‌انگیز برای آینده‎سازان جامعه تدارک ببینیم.

انتهای پیام/66003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول