اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته وقف صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه کارکردهای وقف در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته وقف، نمایشگاه کارکردهای وقف در سیستان و بلوچستان گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه کارکردهای وقف در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین سالاری صبح امروز در اداره‌کل اوقاف استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرارسیدن هفته وقف، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این هفته برگزاری همایش‌هایی از قبیل یاوران وقف و نقش رسانه، وقف و نقش بانوان در توسعه ماندگار، وقف و قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه و بزرگداشت وقف در ایرانشهر می‌باشد.

وی افزود: برپایی نمایشگاهی از عملکرد فرهنگی و اجتماعی و عمرانی اوقاف و امور خیریه استان و نیز ایستگاه‌های مشاوره و راهنمایی وقف از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان ادامه داد: در روز نخست این هفته، کارکنان اداره‌کل اوقاف استان ضمن حضور در مزار شهدا و غبار روبی گلزار این عزیزان، با آرمان‌های شهیدان انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

سالاری اضافه کرد: نظیر چنین مراسمی در دیگر شهرهای استان از جمله زابل و ایرانشهر نیز انجام خواهد شد و فعالیت‌های خود را در زمینه برپایی مراسم‌ها و همایش‌ها به منظور اعتلای جایگاه اجتماعی سنت حسنه وقف به معرض دید عموم قرار می‌دهند تا وقف و کارکردهای اجتماعی آن برای مردم بیشتر اطلاع رسانی شود.

وی بیان داشت: از دیگر اقدامات این اداره کل در هفته وقف، توزیع بسته‌های اطلاع رسانی، کتاب و سی‌دی، برگزاری نمایشگاهی از کارکردهای وقف و استفاده از حضور مبلغان روحانی در این ایام است.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته توسط مدیرکل اوقاف استان و رؤسای ادارات زابل و ایرانشهر و بیان عملکرد یک‌ساله و تشریح کارکردهای وقف در جامعه از دیگر برنامه‌ها است.

سالاری افزود: برگزاری نمایشگاهی از اقدامات و ایستگاه مشاوره در زمینه وقف نیز از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/75002/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول