اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

تولید نباید با یک تصمیم متوقف شود / دولت با متخلفان بازار برخورد کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس با تاکید براهمیت تولید و حفظ اشتغال در شرایط کنونی گفت: نباید با یک تصمیم و برخورد، چرخه تولید به ویژه در موارد جزئی متوقف شود.

تولید نباید با یک تصمیم متوقف شود / دولت با متخلفان بازار برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان علی‏رضا خسروی صبح امروز در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان، فعالیت این دستگاه را مانند دستگاه قضایی دانست و بر توجه به برخی ظرافت‏ها در تصمیمات قضات آن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تولیدکننده اگر لغزش و خطا و اشتباهی هم کرده باشد، باید دست او را گرفت و به بخش تولید و اشتغال کمک کرد تا تولید تعطیل نشود؛ گرچه با متخلف باید برخورد شود، ولی تولید را نباید تعطیل کرد.

خسروی با طرح این سئوال که «وقتی خداوند می‏بخشد، چرا بنده خدا نباید ببخشد؟»، استقلال رأی قضات را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان تعزیرات حکومتی سمنان افزود: در جایی که بین دستگاه اجرایی و تولید کننده حکم می‏کنید، به نفع تولید حکم کنید نه به نفع تولیدکننده متخلف.

خسروی با اشاره به ورود دادستان در تخلفات و جرائم که جنبه عمومی داشته و فاقد شاکی خصوصی است، تصریح کرد: انتظار مردم از سازمان تعزیرات حکومتی، برخورد با گران‏فروشی و کم‏فروشی است که در شرایط حساس باید با ورود به‏موقع، ایفای نقش کند.

وی احکام صادره از سوی قضات سازمان تعزیرات حکومتی را بازدارنده و موثر دانست و افزود: احکام شما به گونه‏ای است که ثبات و آرامش را در بازار و جامعه تضمین می‏کند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی به مواردی از تخلفات صورت گرفته در برخی شرکت‏های نیمه دولتی خطاب به مسئولان تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: شما با پیگیری این‏گونه تخلفات حقوق مردم را احیا می‏کنید.

انتهای پیام/2249/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول