اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد

توقف 10 کاروان قاچاق در بناب/ دستگیری 11 قاچاقچی کالا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بناب از توقف 10 کاروان قاچاق کالا در عملیات‌های منسجم پلیسی و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقف 10 کاروان قاچاق در بناب/ دستگیری 11 قاچاقچی کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار داریم، این فرماندهی با تشکیل کارگروه ویژه با برنامه‌ریزی و عملیات‌های منسجم در مبارزه با قاچاقچیان کالا موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

وی افزود: در طول سه هفته گذشته 10 عملیات منسجم از سوی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در این شهرستان و روستاهای تابعه اجرا شده است و 11 نفر از قاچاقچیان کالاهای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بناب از توقیف 11 دستگاه خودرو که اقدام به حمل کالای قاچاق می‌کردند خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها 28 هزار و 760 عدد دارو، شش هزار و 725 ثوب پوشاک، 4 هزار و 300 قلم لوازم بهداشتی، 75 هزار نخ انواع سیگارت خارجی، 810 عدد لامپ، 252 طاقه پارچه، 216 عدد جلیقه نظامی و 42 عدد اقلام اشاعه ضدفرهنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/60004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول