اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

وقف فرمول جامعی برای حمایت‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: وقف حاصل اراده مردم با ایمان و یک فرمول جامع و کامل برای حمایت‌های اجتماعی از مردم است.

وقف فرمول جامعی برای حمایت‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی صبح امروز در جریان بازدید از اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان از خدمات انجام شده در این اداره به ویژه شناسایی و دسته‌بندی واقفان، متولیان و موقوفات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در روایات به جای وقف می‌گویند، صدقه جاری و اهمیتش آن قدر زیاد است که در قرآن و احادیث نیز آمده و بر آن تأکید شده است، اظهار داشت: وقف حاصل اراده مردم با ایمان و یک فرمول جامع و کامل برای حمایت‌های اجتماعی از مردم است.

فرماندار شهرستان انار ادامه داد: خداوند هم در برابر انجام حمایت‌های بی‌عیب و نقص، پاداش‌ها و ثواب بی‌شماری را برای افراد در نظر گرفته است، زیرا با وقف یک معامله خالصانه با خدا می‌شود و خدا هم پاداش این معامله خالصانه را به بهترین شکل به انسان می‌دهد.

اعتمادی گفت: زمانی که چیزی وقف می‌شود تا بنده‌های خدا از آن استفاده کنند، خدا هم پاداش و ثوابی به واقف می‌دهد که تمام نشدنی است.

انتهای پیام/2446/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول