اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق پلیس راه کهنوج:

مسئولان نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق پلیس راه کهنوج ـ بندرعباس گفت: همه نقاط حادثه‌خیز کهنوج و شهرستان‌های همجوار شناسایی و برای رفع به مسئولان ذیربط اطلاع داده شده است که امیدواریم عملی شود.

مسئولان نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج آیین تودیع حسین مسکونی و معارفه موسی راوند فرمانده سابق و جدید پلیس راه کهنوج ـ بندرعباس امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسین مسکونی در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تحولات صورت گرفته در پلیس راه کهنوج ـ بندرعباس طی دوران فعالیتش اظهار داشت: در بخش خودرو، ساختمان و کارکنان و اجرای طرح‌های ضربتی به نحوی کار شد که در پایان در بخش کاهش حوادث رانندگی نتیجه خوبی در برداشت.

مسکونی افزود: کسب مقام اول در کشور در شهریور ماه  سال 91 به دلیل وجود فقط یک فقره تصادف و کسب مقام اول در استان کرمان در سه ماهه دوم سال 91 و دریافت کارنامه سبز از فرمانده پلیس راه جنوب کرمان نشانه تلاش در زمینه کاهش تصادفات در این شهرستان است.

وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی و ایمن‌سازی مسیرهای فرعی و اصلی و حضور همیشگی پلیس در جاده‌های کهنوج و شهرستان‌های اطراف از برنامه‌های خوب این پلیس راه بود.

مسکونی تصریح کرد: افزایش 12 درصدی کارکنان، تعویض دو دستگاه خودروهای فرسوده و از رده خارج و تقویت خودروی نامحسوس برای این یگان از دیگر کارهایی بود که در این 15 ماه خدمت در این شهرستان انجام شد. 

وی افزود: باید همه مسئولان شهر دست به دست هم دهند و نسبت به رفع نواقص جاده‌ای و فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک و فرهنگ رانندگی تلاش کنند تا شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

مسکونی گفت: همه نقاط حادثه‌خیز توسط این یگان و اداره راه و شهرسازی شهرستان کهنوج و شهرستان‌های همجوار شناسایی و برای چندمین بار برای رفع این نواقص به مسئولان ذیربط اطلاع داده شده است که امیدواریم عملی شود.

انتهای پیام/80008/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول