اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده راهنمایی و رانندگی آمل:

نقاط حادثه‌خیز با اصلاح مهندسی راه ایمن‌سازی شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده راهنمایی و رانندگی آمل با بیان اینکه کارشناسان راهور و فرمانداری نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کنند، گفت: باید نیاز آنان به دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک و همچنین اصلاح مهندسی راه برطرف شود.

نقاط حادثه‌خیز با اصلاح مهندسی راه ایمن‌سازی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رضا نصیری عصر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان بیان داشت: مهم‌ترین هدف ما ایجاد نظم، انضباط و پیشگیری از حوادث و تصادفات است.

وی با اعلام اینکه آموزش، اجرای مقررات و مهندسی ترافیک از ارکان مثلث ترافیکی هستند، افزود: آموزش دستورالعمل‌های کاهش ترافیک باید علاوه بر راهنمایی و رانندگی توسط آموزش و پرورش و نیروی انتظامی پیگیری شود.

نصیری با بیان اینکه اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان می‌تواند در کاهش ترافیک مفید و مؤثر شود، تصریح کرد: در بخش مهندسی ترافیک نیز کارشناسان راهور و فرمانداری باید نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کرده و نیاز آنها به دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک و همچنین اصلاح مهندسی راه را برطرف کنند.

رئیس پلیس راهور آمل در توصیه‌ای به رانندگان، همراه داشتن مدارک شناسایی خودرو، گواهینامه رانندگی، بیمه‌نامه شخص ثالث، معاینه فنی و برگه ماموریت برای خودروهای دولتی و اداری را لازم دانست و یادآور شد: باید همه افراد جامعه راهنمایی و رانندگی را در کنترل و کاهش ترافیک یاری کنند.

نصیری با تاکید بر اینکه ما به عنوان فردی که در کنار رانندگان یکی از سرنشینان خودروها بوده در حین وقوع تخلفات حادثه‌آفرین و سبقت غیرمجاز مسئول هستیم، اذعان داشت: باید تذکرات لازم به افراد خاطی داده شود.

وی با اعلام اینکه اکثر حوادث رانندگی بر اثر اشکال در سیستم ترمز خودروها روی می‌دهد، عنوان کرد: همچنین بستن کمربند ایمنی در خودروها بر اساس ماده 220 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی امری اجباری است و برابر ماده 20 این آئین‌نامه به رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند نمره منفی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/86012/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول