اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 100 میلیون تومان

نقاط حادثه‌خیز مرودشت‌ حذف می‌شود ‌

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت از اختصاص 100 میلیون تومان به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز در این شهرستان خبر داد.

نقاط حادثه‌خیز مرودشت‌ حذف می‌شود  ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در جلسه کارگروه ترافیک این شهرستان از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز مرودشت خبر داد و گفت: این اعتبار در نقاط مختلف روستایی که شامل عملیات کوه‌بری در منطقه تنگ شول کامفیروز، احداث یک دهانه پل در نزدیکی روستای گرم آباد، نصب سرعت‌گیر، چراغ راهنما و برج روشنایی است، هزینه می‌شود.

وی افزود: آنچه مسلم است گره ترافیکی تا زمانی که فرهنگ ترافیک ارتقا نیابد و رفتارهای نادرست ترافیکی تغییر نکند باز نمی‌شود و پیش از هر چیز باید به نهادینه کردن فرهنگ ترافیک پرداخته شود که این مهم نیازمند ارتقای آموزش صحیح عبور و مرور است.

فرماندار مرودشت یکی از معضلات و مشکلات امنیتی شهر مرودشت که در سال‌های دراز موجبات نارضایتی اجتماعی مردم را فراهم کرده است را وسایط نقلیه سنگین و تریلی‌های حامل سنگ در سطح این شهر عنوان کرد و گفت: این مهم سبب نقص حقوق شهروندی و آسیب رساندن به تاسیسات و خدمات شهری شده است که با وجود اعمال قانون و صدور برگه‌های جریمه تاکنون بعضی از رانندگان همچنان قانون را نقص می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: با وجود پایانه‌ها و پارکینگ‌های خارج از شهر، مسئولان امر ضمن ایجاد پارکینگ‌ها و فضاهای بیشتر و مناسب‌تر لازم است اطلاع‌رسانی لازم را به عمل آورند تا کمبودها بهانه‌ای برای رانندگان نشود.

رئیس کارگروه ترافیک مرودشت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و ایجاد امنیت بهتر را به مردم از وظایف اصلی مسئولان این شهرستان عنوان و تصریح کرد: ورود کامیون‌ها به داخل شهر اغلب نیمه‌های شب صورت می‌گیرد و باعث عدم آسایش شهروندان می‌شود به همین منظور در صورت عدم همکاری رانندگان، مسئولان امر تصمیمات جدی‌تری در این زمینه می‌گیرند.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول