اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس برای حفظ امنیت راهنمایی علما و مراجع است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس جهت پیشرفت در اقدامات پیشگیرانه و حفظ امنیت کشور نیازمند راهنمایی علما، مراجع و بزرگان دین است.

پلیس برای حفظ امنیت راهنمایی علما و مراجع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی با بیان اینکه استان قم از قداست خاصی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و مراجع معظم تقلید برخوردار است اظهار کرد: قم خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران است و پلیس نیز در این خصوص، وظایف و مسئولیت سنگینی به عهده دارد.

وی یادآور شد: پلیس برای پیشرفت در اقدامات پیشگیرانه و حفظ امنیت نیازمند راهنمایی علما، مراجع و بزرگان دین است.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه امنیت با زور برقرار نمی‌شود افزود: دیدگاه نیروی انتظامی مبتنی بر امنیت مردم محور و حرکت در مدار ارزش‌هاست.

مجتبایی بیان داشت: سعی داریم تا ضمن ارتباطات با مراکز علمی و فرهنگی، مراجع معظم تقلید و علما، سرباز خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام مرعشی نجفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج خداکرم، با بیان اینکه استان قم جزء استان‌های پرجمعیت کشور است اظهار کرد: پلیس قم در تأمین و حفظ امنیت وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با تقدیر از زحمات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: کتاب‌های خطی کتابخانه حضرت آیت‌الله نجفی (ره) به عنوان سرمایه عظیم مردم محسوب شده که پلیس توانسته از این سرمایه عظیم به خوبی پاسداری کند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول