اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان اردبیل:

شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز اردبیل در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی مهم‌ترین اولویت راه و شهرسازی استان اردبیل است.

شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری ظهر امروز در جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح،‌ زیر‌گذرها، احداث باکس‌های گذری در روستاهای محوری برای عبور و مرور مردم و احشام در همین راستا پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری تعدادی از این نقاط در استان اصلاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح نمین و نقاط پرحادثه محور رضی ـ امیر‌کندی از جمله نقاطی است که اجرا شده و در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات برجسته مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان اشاره کرد و گفت: مرمت و نگهداری 6 هزار و 739 کیلومتر راه، نصب 500 متر‌مربع تابلوی علائم، نگهداری 132 کیلومتر روشنایی، تعمیر و نصب 3 هزار و 900 گاردریل، تخلیه و انبار 9 هزار تن نمک، احداث پنج پل‌ باکس، تنظیم جوی‌ها به طول 2 هزار و 950 کیلومتر و تسطیح و پاکسازی و علف‌زنی به طول 2 هزار و 100 کیلومتر از جمله این اقدامات است.

این مسئول همچنین به خط کشی سرد 2 هزار و 430 کیلومتر از راه‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: درز‌گیری 60 کیلومتر با قیر پلیمری، خط کشی گرم به طول 70 کیلومتر و تشکیل اکیپ‌های راهداری مستمر در این حوزه صورت گرفته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود از در حال بهره‌برداری بودن برخی از پروژه‌های مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان خبر داد و گفت: راه‌های روستایی قشلاق احمدی و سرود‌لو‌کندی در شهرستان پارس‌آباد و راه روستایی فاراب در شهرستان کوثر، راه روستایی صائین در شهرستان نیر و راه‌های روستایی گیلرمحمد حسن و قره‌قیه در شهرستان مشگین‌شهر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول